НА СЦЕНІ

                     На  сцені  я  з  трьох  з  половиною  років,  тому  за  тисячі  виступів  зі  мною  траплялися  різні  як  курьйозні  так  і  майже  трагічні,  але  вони    виховали  в  мені  розуміння  того,  що  сцена  –  це  надзвичайне  місце  сили.  Коли  працюєш  від  душі  і  вкладаєш  багато  енергії,  то  кожному  глядачеві  перепадає  невеличка  частинка  її,  яка  через  оплески  та  захоплення  повертається  до  мене  стократно  підсилена  вдячними  глядачами.
                       Був  у  нас  такий  концерт,  де  кожен  виконавець  проявив  свою  лажу.  Чи  то  були  магнітні  бурі,  чи  погані  на  очі  глядачі,  змушували  артистів  чи  забувати  слова,  чи  не  попадати  в  тональність  чи  чухатися  та  позіхати.  Я  тоді,  якраз  почала  розповідати  гумореску.  До  половини  розказала  чітко  і  виразно,  а  потім  забула,  тому  прозою  завершила.
                       На  районному  конкурсі  дитячої  творчості,  виконуючи  народну  пісню  забула  всі  слова,  тому  один  куплет  тричі  повторила,  махнула  рукою  та  й  пішла  за  куліси  ревти.  
                         Коли  співала  у  шкільному  тріо  на  районному  звіті,  якраз  під  час  динамічної  та  емоційної  кульмінації  пісні,  з  мене  просто  на  очах  глядачів  сповзла  плахта.  Я  її  ловила,  тримала,  але  все  ж  доспівала  пісню  до  кінця.
                     Довгий  час  мене  лякали  виступи  в  ролі  інструменталіста,  тому  технічні  заліки,  академконцерти,  виступи  на  сцені.  Дуже  трусило  тоді  і  моє  хвилювання  заважало  мені  якісно  представити  вивчені  «на  зубок»  твори.  До  цього  часу  соромно,  як  я  провалила  виступ  на  конкурсі  в  Чернігові.  Таке  було  враження,  ніби  я  баян  вперше  побачила.
                 До  ремонту,  звичною  неприємністю  на  концертах  було  застрягання  підборів  між  дошок.  Під  час  танцю  часто  злітало  взуття  і  до  кінця  приходилося  дотанцьовувати  голими  п’ятами  по  сцені.  До  цього  часу  пам’ятаю    моє  приземлення  на  ковролін  голими  колінами  під  час  виконання  циганського  танцю.  
                     Кілька  разів  злітали  бальні  сукні  з  випускниць  під  час  кружляння  у  вальсі.  Розстібалися  шпильки,  які  тримали  одяг,  рвався  по  швах  одяг.    
                     Бувало  так,  що  за  концерт  треба  разів  десять  перевдягатися,  а  між  номерами  лише  кілька  фраз  ведучого.  Пам’ятаю  мою  участь  в  театрі  естради,  коли  ми  вчотирьох  за  один  номер  кілька  разів  змінювали  образи.
             Що  вже  говорити  про  тексти,  скільки  їх  забували  будучи  перед  публікою,  але  ж  все  минуло  а  лишилися  тільки  приємні  спогади  про  становлення  мого  сценічного  життя.

[i](*-  я  з  мамою  на  сцені)[/i]

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=880546
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 23.06.2020
автор: Інна Рубан-Оленіч